Ruimtes & mogelijkheden
Grote zaal
Een prachtige grote ruimte met de allure van een concertzaal.
Er zijn vele mogelijkheden tot het geven van concerten, feesten, koffietafels, recepties, bijeenkomsten, presentaties en nog veel meer.
Capaciteit 300m2
Staand: 600 Theater: 350 Cabaret: 200 Diner: 210.
Faciliteiten
Bar - Draadloze geluidsinstallatie - Podium - Beamer - scherm - Wifi
Oksaal
Een multifunctionele geluidsdichte ruimte uitstekend geschikt voor repetities, vergaderingen en bijeenkomsten.
Capaciteit 56m2
Staand: 80 Theater: 42 Cabaret: 32 vergadering: 32
Faciliteiten
Lift - Geluidsinstallatie - F&B Service- Beamer - Scherm - Flip over - Wifi
Kleine zaal/ Foyer
Een afsluitbare zaal welke grenst aan de grote zaal en keuken. Deze zaal is te gebruiken voor vergaderingen, presentaties, bijeenkomsten en ter uitbreiding voor de grote zaal.
Capaciteit 81m2
Staand: 120 Theater: 80 Cabaret: 48 vergadering: 40
Faciliteiten
Geluidsinstallatie - F&B Service- Beamer - Scherm - Flip over - Wifi
Huiskamer
Onze centrale ontmoetingsplek, de ruimte waar gasten ontvangen worden en de bar altijd ter beschikking staat. Hier staan Genieten en Gezelligheid met een hoofdletter op het menu. De huiskamer kan gekoppeld worden aan de grote zaal.
Capaciteit 134m2
Staand: 160 Diner: 60
Faciliteiten
Bar - Draadloze geluidsinstallatie
Podium
Het grote podium is los te huren voor repetities van elk soort. Indien u alleen gebruik wilt maken van het podium heeft u geen exclusiviteit van de grote zaal.
Capaciteit 147m2
Koor/orkest: 1 - 90
Instrumentale band: 1 - 35
Dansgroep: 1 - 24
Theatergroep: 1 - 35
Faciliteiten
Stoelen - Akoestisch scherm - Trusts - Basis verlichting & stroom
Aanvullende services
Uitbreidingsmogelijkheden voor onze ruimtes
Arrangementen
Koffietafels, vergaderingen, recepties, lunches en diners, presentaties en bijeenkomsten. Voor elk samenkomen stellen wij op uw verzoek een passend arrangement samen.
Extra opties verhuur
Graag plaatsen wij voor u stoelen en (sta) tafels of halen wij juist een desgewenste ruimte leeg.
Stoelen: Vanaf €0,22 per stoel
(Sta) Tafels: Vanaf € 1,50 per tafel
Lediging keuken: Vanaf € 40,00
Huur keuken: Vanaf € 35,00 per uur
Lediging Huiskamer: Vanaf € 35,00
Maatwerk
Graag denken wij mee met uw persoonlijke evenement.
Neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken. Ons team van sales en event specialisten staat voor u klaar.
Veel gestelde vragen
Hier zijn enkele veel gestelde vragen over onze zalen.
We maken in de tarieven onderscheid in 3 soorten verhuur.
- Verenigingen en stichtingen uit de gemeente Meerssen.
- Verengingen en stichtingen buiten de gemeente Meerssen, semi commerciële instellingen.
- Commerciële verhuur.
Verenigingen en stichtingen uit de gemeente Meerssen met een maatschappelijke insteek kunnen gebruik maken van het voordeligste tarief.
Regionale verenigingen, stichtingen en semi commerciële gebruikers zoals bijvoorbeeld zorginstellingen of onderwijsinstellingen betalen een tarief van 15% bovenop het tarief voor verenigingen en stichtingen uit de gemeente Meerssen.
Bij (incidentele) commerciële verhuur wordt er altijd een offerte op maat gemaakt, afhankelijk van de wensen en behoeftes van de huurder.
Een feest organiseren in de Agnespoort is natuurlijk mogelijk, hier hangen wel een paar spelregels aan vast.
- Er dient rekening gehouden te worden met onze buren en omgeving.
- Uw evenement heeft een maatschappelijke of sociale insteek.
- Versterkte muziek mag niet boven het decibel limiet gesteld door de gemeente uitkomen, tenzij hiervoor een uitzondering is aangevraagd.
- Het geldende parkeerbeleid dient gevolgd te worden.
- U draagt samen met de exploitant zorg voor de juiste evenementen vergunningen, verzekeringen en meldingen.
- Andere gebruikers dienen geen overlast te ervaren.
- Ticket verkoop verloopt via de website van de Agnespoort, indien in goed overleg overeengekomen is gekomen dat tickets via de hurende partij verkocht worden dient deze een inkijklink ter beschikking te stellen bij de exploitant.
- De huisregels zijn ten alle tijden van toepassing.
Neem contact met ons op voor meer informatie.
Dat is zeker mogelijk, we hebben een drietal mogelijkheden hiervoor.
- Het aanleveren van vrijwilligers voor de horeca waarvoor de Agnespoort een bijdrage per uur aan de vereniging betaald.
- Het vermeerderen van het aantal publieke evenementen waarbij een groot deel van de ticketverkoop naar de vereniging gaat.
- Commissie afspraken over consumptie aantallen bij publieke of private evenementen.
Via deze wegen kunt u als vereniging of stichting in goed overleg met de exploitant aanspraak maken op verrekening van de te betalen huren. Een eventueel overschot wordt in overleg verrekend.
Alle 5 de ruimtes zijn los van elkaar te koppelen.
Met behulp van schuifwanden of gordijnen kunnen we de zalen open of dicht zetten.